26 Temmuz 2011 Salı

Missha B.B. Boomer-liole tester lar


Evet missha, netten alışveriş yani kozmetik alışverişi yasaklanmadan önce ebay den almıştım, bello girl den:)
ah ah eski zamanlar:)
yanındaki beyaz tüpte olan ise makyaj bazı olarak kullanılan boomer ı
ikiside gerek kore kızlarınca gerekse ülkemizde çok kullanılan ürünler
ama benim cildim utanmasa suya bile tepki göstereceğinden bana pek iyi gelmedi maalesef
o yüzden çok az kullanabildim ikisini de
uygun bir fiyatla elimden çıkarmayı düşünüyorum , ilgilenen varsa 


arkadaşlar bb perfect cover ı myprincess arkadaşımız aldı.
Buradan yaptığı makyajı ve diğer konularını görebilirsiniz

2 yorum:

  1. iyiki almışım canım çok severek kullanıyorum sayende, baska görürsen 21 No yada elınde varsa yine alırım :) sevgıler ;)

    YanıtlaSil
  2. canım güle güle kullan öpüyorum çok

    YanıtlaSil